July 18, 2007

kan ikke falde i søvn ... snøft

kl er næsten 4 am og jeg kan ikke falde i søvn.... ved ikke hva egypten gør ved mig... har vendt op og ned på dag og nat... det er bare ikke så smart når man har et barn på de små 3 år og er oppe hverdag kl 7 am... anyway... jeg tror at jeg vil kunne købe fra det, at være på, ved at tage hende på grand hayat, så kan hun lege i vandt imens Mama tager sig en lille lur...
ej jeg tror at jeg vil prøve at ligge mig til at sove.... måske vil det lykkes mig nu.. bon nuit
Linera

1 comment:

Unknown said...

Hey...Im from Canada living in Dubai. Im visiting Cairo and dont have friends here. You seem to be a very intruging women. Maybe we caould go out for a drink. Im only here Nov21-28th So give me a ring +20104257502. Or email me at gulf.connection@gmail.com.

Talk to you soon.
John Smith